Snart är det över

Nu börjar jag känna av nervositeten, en orolighet i kroppen, lätt skakig, lite svag som om man hade feber. Imorgon är min första salstenta. Man kan tro att jag skulle vara ett nervvrak, men trots att jag känner att jag kanske inte pluggat riktigt så mycket som jag kunnat så är jag ganska lugn. Jag vill bara att det ska vara över nu så jag kan säga hej till världen utanför kursen psykologins grunder igen. Imorgon är det jag som säger hejdå till psykologins grunder.



Ni minns säkert denna underbara bok? Den jag har tenta på. Förhoppningsvis får jag säga hejdå till den också imorgon. I värsta fall får jag omtenta, men vet ni vad? Det är inte världens slut det heller, jag överlever det med. Säg hej till den nya, lite mer avslappnade Sanna jag försöker satsa på.

Ska göra några fler repetitioner och sen försöka komma tidigt i säng, upp vid sjutiden imorgon och tenta åtta till tolv ungefär. Sen fira med alkohol och klasskamrater.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas att tentan gick bra. Hur kändes det efteråt?

Kram

2011-01-22 @ 15:56:49
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0