Visdomsord från Brittany

Brittany: "Did you know that dolphins are just gay sharks?"

Skulle kunna göra en lång lista med alla Brittanys citat i serien Glee, hennes enda syfte i serien verkar vara att dyka upp då och då och säga knäppa saker. Me like.

Nu ska jag sova. De senaste dagarna har jag inte haft någon ork, känt mig mer eller mindre ständigt trött, och huvudvärken verkar aldrig långt borta. Jag börjar tröttna ordentligt på det, att verkligen inte orka göra någonting. Hoppas det är någon bacill som går vidare snart, hoppar på någon annan istället. Mohaha.


Kommentarer
Postat av: Josse

Öh, ursäkta, men hennes roll i serien är att vara gullig och cool och bäst på att dansa och ha snyggast attityd och kanske kanske inte vara kär i sin bästa kompis Santana och allt annat bra. Hon är liksom det bästa med hela serien, fuck jävla Puck och Quinn och alla de där. Det är Brittany man kollar för! (Och Finn, Santana, Rachel, Kurt, Tina, Mike och Artie)

2011-02-04 @ 01:47:48
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Josse

Och en till kommentar kan hon vara värd. Hennes bästa citat är lätt "I've been here since first period. I had a cold and I took all my antibiotics at the same time and now.. I can't remember how to leave..?"

2011-02-04 @ 02:01:41
URL: http://theinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0