Full Benefits

Tänkte dela med mig av vad jag har gjort ikväll, hittade en kul liten miniserie på youtube, som kallas Full Benefits. Varje avsnitt är typ 3 minuter och det finns tio avsnitt typ. Handlar om två kollegor som har sex, och blir typ vänner med förmåner så att säga. Ashärlig. Gick tyvärr inte att bädda in avsnitten till bloggen, så här får ni en länk till youtubesidan där man kan se dem istället, jag rekommenderar för den som har lite tråkigt. För övrigt har kanalen Collegehumor massa andra roliga videor också.

Såklart tittade jag på meoldifestivalen också, var inte jätte imponerad, men i ärlighetens namn är det väl inte ofta jag är imponerad av melodifestivalen även om jag tycker om att titta. Nu ska jag nog sova.



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

njäe melodifestivalen sög lite

2011-02-06 @ 13:27:04
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Jasmine

Jag tycker att första deltävlingen för det mesta höll en väldigt oseriös profil. Det var knappt någon bra låt - alls.



Kram

2011-02-08 @ 15:27:53
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0