Bara ett litet tips...

Angelica: "Ett tips om du ska använda kikare, titta inte på solen genom den, det gör tydligen ont."

Kom ihåg det barn, och Adam, som tipset var till. Kom just hem efter en fika på stan med trevliga människor. Jättemysig fika och jag kände mig allmänt glad och hoppig. Sen går vi en tur i några affärer, där jag INTE hittar den eyeliner jag ville ha, INTE hittade den bok jag vill ha (trots att den fanns där igår), och INTE hittade den film jag ville ha. Så nu är jag faktiskt lite sur. Däremot så köpte jag Inception, trots att jag redan sett den en gång eftersom det känns som en sådan film jag skulle vilja se igen, och gärna har hemma i bokhyllan liksom.

Nu är jag hemma och mobiliserar mig innan jag ger mig ut igen för att titta på melodifestivalen hemma hos Angelica.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Haha, jag tror en Sanna är lite bitter. ^^

2011-02-26 @ 17:33:05
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0