Kladdkakans dag

Upptäckte att det visst var kladdkakans dag idag, vad skulle man göra utan facebook? Nu vet jag inte hur officiellt denna kladdkakans dag är, kan ju vara någon som bara hittat på det, men jag tackar inte nej till kladdkaka så. Eller ja, blev väldigt smååå kladdkakor, även kända som kladdmuffins, men gav mig i alla fall en ursäkt att inte plugga och städa köket, jobbigt att baka annars.



Blev bara 6 stycken dessutom (varav två nu är i min mage), gjorde en halv sats som borde räckt till 8, men vet inte vad de tänkt att man ska göra för löjliga minimuffins...


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det är aktiskt en himla bra idé att göra må kladdkakor. På så sätt kan fler smaka (Ja, det tror jag kan stämma...) och dessutom får man lättare dåligt samvete. Jag har inga problem att trycka i mig en hel kaka själv, men att inse att man har tryckt i sig x antal (små) kladdkakor gör mig säkerligen illa till mods.



Kram

2011-12-15 @ 23:35:52
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0