Julkänslorna svämmar över

Dagen före dopparedagen och här är det full julstämning! Men så har jag väl varit sådär jobbigt full av julkänslor i säkert en månad. I onsdags åkte jag hem till Snesslinge, och sen dess har vi klätt gran, slått in julklappar, och ätit julmat. Om det fortfarande är någon som missat att det är julafton imorgon ska jag hjälpa er igång med julkänslorna med ett par bilder från hemmahemma.





För en gångs skull försökte jag och syrran hålla oss till ett mönster och en tanke när vi gjorde pepparkakshuset, vanligtvis är det bara... kaos. Men i ärlighetens namn ser det nog fortfarande ut som en femåring gjort det. Nästa år tycker jag att vi helt enkelt släpper det här med att försöka göra något vettigt utav det och bara gå banans på det istället, låta fantasin flöda, så att säga. Mönster och planer är för tråkiga människor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0