Hån mot ensamboende människor

Någon borde verkligen uppfinna något som gör det enklare att ta på sig själv armband. Det känns lite som ett hån till alla oss ensamboende, helt omöjligt! Så vad ska man göra? Gå över till grannen och fråga om denne vill spänna mitt armband? Några gånger har jag tagit med mig armbandet till förfesten eller vart jag nu ska och frågat någon där, men då glömmar man det oftast och det känns i allmänhet rätt fånigt. Kanske helt enkelt borde byta ut alla små lås till magnetlås eller något annat "lätt-låst".



Anledningen till att jag ändå försöker är att jag ska på kårens bartömning ikväll. Om jag nu kommer iväg, vägrar gå i protest om jag inte får på mig armbandet, eller okej, kanske inte.

Okej, nu lyckades jag låsa det. Funkar att hota med protest allstå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0