Grattis på dig lillasyster

Finns alldeles för mycket som jag tycker att jag borde blogga om, bilder från tågluffen, Prideparaden, nya virkningar. Bloggen är fortfarande lite halvnere, men kommer säkert få ryck och komma igång igen någon gång. Idag fyller i alla fall min lillasyster Emmy 16 år så tänkte tillägna henne en speciell låt. Nu hoppas jag hon minns det här, det var en seg eftermiddag i Valbo köpcentrum...



Bjuder på en gammal systerbild också där Emmys inre väsen verkligen kommer fram...



Nu ska det göras kakor och tårta till tonåringen. Pannkakstårta blir det till middag också!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha såklart jag kommer ihåg! :D Men fy usch vilken hemsk bild då men aah, tack syster! ^^ <3

2011-08-08 @ 15:02:17
URL: http://emmyellesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0