Se upp

Dagen blev inte alls som jag planerat, men antagligen bättre. Det blev shopping med roliga människor, hittade bland annat början till min Halloween kostym. Dessutom gick jag på en informationsmöte om utlandsstudier och lämnade in min hemtentamen. När jag skulle på toa innan mötet såg jag något intressant.

Nämligen denna lapp:



Så vad gör jag när jag ser denna lapp på toalettväggen? Tittar upp förstås, och vad ser jag då?



Någon har typ slagit bort taket, vilket jag helt missat innan jag såg lappen! Det var nästan lite läskigt att gå på toa, kändes som någon kanske satt där uppe någonstans och tittade. Dessutom kan jag inte låta bli att undra om det var samma person som slog sönder taket som satte upp lappen. Hade personen sönder taket bara för att få sätta upp lappen, eller var det bara någon som kände för att uppmärksamma besökarna på att taket var sönder?

För övrigt var det ganska kul enligt mig, lite oväntat sådär.

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, blue bloods, vad fult XD

2010-10-27 @ 08:33:55
URL: http://tornfagel.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha, komisk upplevelse!



Svar: Ja. Man vet inte riktigt hur man ska tolka det, när en kille skriker efter en att man är "Snygging?!". xD



Kram

2010-10-28 @ 22:33:17
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0