Paradise hotel 2010

Idag var det säsongsstart för Paradise hotel 2010, och jo, jag satt där och tittade. Fast eftersom jag blev så förälskad i förra säsongen har jag ju svårt att tänka mig att det skulle kunna bli lika bra som då, det var verkligen härliga deltagare varav många faktiskt såg bra ut på riktigt. Årets deltagare... ja, jag ska väl ge dem en chans i alla fall. Ni skulle bli förvånade över hur hårt man faktiskt fastnar om väl börjar titta och kommer in i det, trots att man i sitt hjärta vet att det på sätt och vis inte är.... bra, egentligen... liksom...

Verkar omöjligt att hitta en bild på årets deltagare, det får komma senare. Men det jag kan säga om dagens avsnitt var att det verkligen drog igång fort i alla fall, de slösade ingen tid, intrigerna började sprida sig redan första timmen på hotellet.

Något som dock överskuggar Paradise hotel är att jag nyss såg två true blood avsnitt.

SÅ JÄVLA BRA!

Tycker ni inte att jag förtjänar att köpa första boxen i present till mig själv? Det börjar jag tycka.

Pip på er! :-P



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag tänkte se premiären, men så blev det inte. Jag får satsa på nästa säsong istället.

Kram

2010-10-12 @ 18:04:54
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0