Min halloween

Igår var det Halloween. Jag firade. Idag är jag astrött och missade slutet på Indiana Jones eftersom jag somnade, störigt. Så jag orkar faktiskt inte skriva något vettigt alls, fast jag kan berätta snabbt vad jag gjorde igår.

Först var jag hos och Tess och gjorde mig i ordning, kämpade löjligt länge med att få på lösögonfransar (jag skulle föreställa en älva). Sen tog hon, jag, och Kirre bussen till Uppsala där vi mötte upp en killkompis och förfestade i en snuskig liten lägenhet (typ fimpar på golvet och möglig disk, men det var okej ändå). Där var vi säkert i ett par timmar. Bland annat roade vi oss med att försöka få upp en flaksa rödvin med skruvkork utan en skruvkorksöppnare. Slutade med att både korken och typ en liten fil eller vad det nu var hamnade i flasken, men vinet kom ut i alla fall!

Sedan var ju tanken att vi skulle till kalas, för där hade de halloweentema och halva inträdet om man var utklädd, men istället hamnade vi på fame, som var en rätt cool klubb, fast inte var det något halloween inte. Där inne blev det mest springa omkring och leta efter det ena och andra, jag försökte hjälpa en tjej jag tror var instängd på toaletten och ja... sådär.

Kom hem inatt, sov några timmar, och har åkt buss och tåg hela dagen för att ta mig hem till skövde igen. Tuff dag, men allt blev bättre av att jag nu har nya Fable 3 i min xbox. Jag är en nörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0