Allt resulterade i varm blöt mat

Jag har en riktigt dålig morgon skulle man kunna säga, som föregicks av en delvis dålig kväll. Allt började igår när jag skulle laga middag, jag kokade ris bara för att upptäcka att något tagit mina chickennuggets från den allmänna kylen, alternativt att jag ätit upp dem och glömt bort det?

I alla fall ger jag mig ut för att köpa nya, tanken är att jag ska fylla på luft i cykeldäcket med min nya pump så jag kan cykla, men tror att jag bara lyckats släppa ur mer luft än jag får i, så cyklen åker in i förrådet, dröjer nog ett tag innan jag lyckats använda den. Så jag går, köper dem, kommer hem. Men då vägrar spisen fungera, så det en evighet att laga mat och får använda allmänna köket till slut.

Så jag får min mat till slut, men imorse upptäcker jag att allt i kylskåpet är varm och väldigt blött. Varför? Tydligen gick en propp som bara påverkar spisen och kylskåpet (inklusive frysfack).

Så jag har ju bara en fantastisk morgon.

Pip på er (ingen smiley)


Kommentarer
Postat av: Din lillasyrra

That´s life när inte mamma o pappa kan fixa allt ;)

2010-10-06 @ 11:46:17
URL: http://effis.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Stackare. <3

Kram

2010-10-07 @ 12:56:50
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0