Inte bara kära i rutan

Dags för ett true blood inlägg! Den här gången handlar det faktiskt inte om Skarsgård, tro det eller ej, och det innehåller inte heller någon spoiler! Typ barntillåtet liksom! Jag råkade nämligen snubbla över ett nyhetsinslag om Anna Paquins (Sookie) och Stephen Moyers (Bill) bröllop! Jag hade helt missat att de var ihop, och tydligen gifte de sig i augusti, efter att ha varit förlovade i ett år, så ingen impulsgrej direkt. Hittar ingenting om att de skilt sig (man vet aldrig med hollywood äktenskap) så antar att de fortfarande är gifta.

För övrigt vet man att man är en nörd när det första man tänker när man ser detta är att "Åh nej! Hoppas de inte börjar bråka eller något och saboterar inspelningen av nästa säsong!". Tycker att det är helt otroligt att skådespelare lyckas spela in sexscener och liknade, och om man dessutom är gift med en av skådespelarna kan det inte vara lätt att vara superprofessionell.

Men även om Sookie naturligtvis kommer dras till den mörka och sexiga Eric  i serien (ingen spoiler, bara önskedrömmar) så är Anna och Stephen fina tillsammans, faktiskt, så roligt för dem, så länge de inte messar med serien (tänk er en lite allmänt hotfull röst).

Här är klippet jag hittade när de berättar kort om bröllopet.





Så vad tycks om att Anna och Stephen gifter sig (jag vet att det är gamla nyheter, men ändå)? Eller rent generellt om att skådespelare gifter sig med sina motspelare?

Pip på er! :-P

Kommentarer
Postat av: Annely

Jag tycker att den mest mysko motspelar konstellationen är Michael C Hall och Jennifer Carpenter från "Dexter", De är gifta IRL men spelar syskon i serien....det var liiiiite olustigt till en början. Jag har lärt mig att acceptera det.

2010-11-22 @ 21:25:07
URL: http://ninja.zoomin.se
Postat av: Jasmine

Åh, va gulligt att de har gift sig! Jag blir helt rörd av att läsa det. :')

Grattis till dem! <3

Kram

2010-11-23 @ 06:57:15
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Djungelsoda

Awesome! De är ju tokfina tillsammans ^^

2010-11-24 @ 16:10:48
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0