En värld full av möjligheter

Okej, igår var kanske inte världen bästa exempel på det, men den senaste tiden har det känns lite som att allt är möjligt liksom. Jag hade som nyårslöfte att börja träna och kan ni tänka er, jag har köpt halvårs kort på gymmet och gymmat tre gånger den här veckan. Igår såg jag till att skaffa hem massa gamla mysiga filmer, dessutom ska jag se till att rensa ut mina filmer från familjen och skaffa mig min egna lilla filmsamling på rummet. Imorgon har jag bara en lektion, sen drar jag till Uppsala och ska handla lite, inte för att jag har särskilt mycket pengar. Dessutom har jag fått tillgång till Spotify! Har till och med köpt en ny tésort idag, fylld av förhoppningar, kanske, bara kanske, kommer den här i smaka smutsigt vatten.

Det enda som egentligen motarbetar mig är 1, Det finna bara en enda riktig Cindy Lauper låt på Spotify, resten är covers. 2, Blomrankorna jag har köpt, klistermärken man sätter upp på väggen som dekoration fäster jätte dåligt på väggen, nu när jag faktiskt tog mig tid att sätta upp dem. Blev så sur och uppgiven i att jag sket i allt när det bara var halvfärdigt. Inte det smartaste.

Jag har hört att det ska börja en ny serie på 6:an, Legend of the Seeker, baserad på Terry Goodkinds böcker om Sanningens svärd. Det skulle verkligen kunna bli skitbra. Det som vore ännu bättre är om någon gjorde en TV serie baserad på Sagan om Drakens återkomst av Robert Jordan, jag tänker fortsätta hålla tummarna för det.

Ikväll blir det Public Enemies med Johnny Depp, jag är nämligen lite nykär i honom och ska se till att se The Libertine och Don Juan DeMarco inom kort också, kanske blir det en recension!

Pip på er! :-)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Bilderna från språkresan får mig att minnas. <3 :')

2010-01-17 @ 17:40:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Erica

Härligt att känna att allt är möjligt! =)

2010-01-18 @ 14:49:01
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Eli

Mehee, sanna, har ju sagt att du får höra av dig när du ska o gymma!^^

2010-01-18 @ 20:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0