Red riding hood

Jag har helt glömt berätta att jag såg nya Harry Potter filmen i fredags. Den var toppen, mycket mer dramatisk och eländig än de tidigare filmerna, men det är så det ska vara, helvetet har brakat lös liksom. Dessutom kände jag mig väldigt nostalgisk, en gång i tiden var jag lika besatt av Harry Potter som jag nu är av True Blood. Jag har växt upp med Harry Potter liksom, även om jag fölorat mycket intresse på senaste tiden.

Men, det jag egentligen ville berätta om var att när vi var och såg Harry Potter så såg jag en trailer för en film som jag tyckte verkade helt otrolig, Red Riding Hood (rödluvan). Titta in reklamen och säg vad ni tycker! Ingen  är nog överraskad av vad jag tycker om den, förbjuden kärlek, en sexig bad guy och en släng av övernaturligt, mitt recept på en bra historia som aldrig blir tråkig.



Det är ingen subtil "rödluva" de har i filmen heller, älskar den.


Kommentarer
Postat av: Annely

Gissar på att du även vet vem som gjort den? ;)

(Red Riding Hood-filmen alltså)

2010-12-13 @ 23:13:52
URL: http://ninja.zoomin.se
Postat av: Jasmine

Åh, den verkar ju riktigt bra! Dessutom är det några kända ansikten med. (a)



Kram

2010-12-17 @ 18:42:45
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0