Zzzzz

Gud, jag visste knappt att det var möjligt att vara så här trött. Sitter jag stilla i mer en 30 sekunder somnar jag vill. Jag vill så gärna bara få dra ihop två stolar och sova på, det vore gudomligt. Att faktiskt ligga och sova p¨å en av skolans soffor vore gudomligt.

På senaste tiden, senaste veckan verkar jag nästan utvecklat ett mindre sömnproblem, det är inte bara det att jag inte går och lägger mig i tid, det händer visserligen det med, men framför allt så kan jag helt enkelt inte somna. Det händer ibland, men eftersom jag nu börjat tänka på det som ett "problem" tror jag att det blir det också. Det har hänt förut att jag haft svårt att sova, men har inte tänkt på det, bara fortsätta försöka. Men när jag började kalla det ett porblem, även bara för det själv, verkar min kropp just göra det till ett problem. Ni ska veta att det inte är lätt att lyfte fingarna för att skriva och att jag närmast hunnit somna till några gånger endast under detta inlägg.

Tur att det är lov snart, och att A kommer, har alltid sagt att jag sover mycket sämre när vi tränger ihop oss i min lilla säng, men å andra sidan har jag mycket lättare för att somna. Du gör mig trygg älskling.

Nej nu ger jag upp och är nöjd med att jag kom igenom ett helt inlägg utan att kolapsa. Hör ni inte av mig på ett tag så har jag väl typ somnat i något lite skrymsle där jag blivit instängd.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Manlig elev (demenstrerar stretchövning):
"Så här gör du om du vill strecha ländryggen, tryck upp ryggen och håll i benet bara."
Blond kvinlig elev: "Va? Jag förstår inte."
Manlig elev: "Men det är lättare om du ställer dig på alla fyra och svankar."
Blond kvinlig elev: "Va? Förstår fortfarande inte"
Manlig elev: "Meh... som om du ska bli tagen doggystyle då"

(Ska inte svära på det, men det verkade som om hon faktiskt förstod då)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Att ha sin älskling nära, gör att man känner sig trygg. ;)

2009-10-22 @ 10:51:34
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Sara

Visst är han, hihi:)



Förresten skickade jag ett brev till dig förut men det kommer nog inte till dig förrän på måndag. Så jag skriver upp vad som kan vara bra att tänka på inför högskoleprovet här tänkte jag..



Det största misstaget jag gjorde första gången var att jag ringade in mina svar på provhäftet först och sedan förde över till svarsblanketten. Gör inte så utan fyll i på svarsblanketten direkt. Jag hann inte föra över alla mina svar på första delprovet utan bara knappt hälften vilket var väldigt frustrerande. Sen kan jag bara betona i allmänhet att tiden alltid är väldigt knapp så fastna ingenstans utan fortsätt och gissa om du inte kan. Och man behöver inte ha så stor andel rätt så få inte panik om du känner att du misslyckas med många frågor..



Hoppas det går bra för dig, lycka till!



Kram

2009-10-22 @ 22:56:03
URL: http://tornfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0