På väg

Okej, om en timme och 45 minuter ska jag sitta i en bil på väg mot Stockholm eftersom jag ska på kryssning ikväll och fest imorgon kväll (jag vet, jag gör faktiskt saker den här helgen). Det ända som sabbar dagens underbara outfit jag satt ihop är en svullnad på vänster arm. Sprutan igår var inte så farlig dock, det var nästan värre att jag behövde stå ute i 5-10 minuter och frysa. Dock så hörde jag att andra fått vänta i två timmar så. Dock så känns det lite som om jag har riktigt jobbig träningsvärk i armen, samma för de andra, gör ont som bara den att höja armen.

Men, jag har dåligt med tid just nu så ja... bara så ni vet, kryssning ikväll med Tess, J, familj och Maria. Förresten så har jag hunnit med att skriva ett CV idag också! Kan ha att göra med att jag stannade hemma från skolan, hade bara en lektion och på den skulle vi titta på teater. Skulle behövt vänta timtal både före och efter lektion, ovärt. Men hursomhelst, jag har diskuterat sommarjobb med pappa, i år tänker jag minsann vara ute i tid, och idag så frågade han min ingifta faster på coop om de behövde hjälp, och hon sa att de behövde hjälp både i jul och på sommarlovet, så nu vill de ha mitt CV, woho! Pipen behöver pengar, det är ett som är klart.

Pip på er! :-)

Dagens citat:

Tess:
"Både Eli och Raffe är alltså halvfinska, de kan ju sitta och prata dirtytalk på finska!"
Jag: ”Nej ush! Finska är så  otroligt osexigt, mumin liksom! Finländarna måste antagligen vara tysta en timme innan de ska ha sex bara för att alls kunna bli upphetsade, och en timme efteråt för att inte förstöra det. Jag tycker synd om alla som måste ha sex på finska!”

Kommentarer
Postat av: E

Hahahahahahahahaa xD jaa........ xD

2009-11-06 @ 15:14:55
Postat av: Jasmine

Hoppas du får en trevlig resa! :D

2009-11-06 @ 22:06:52
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: JOSSE

Någon tyckte iofs att Snusmumriken var snygg förr? Hmm.. Jag undrar vem det var, Sanna?

2009-11-08 @ 12:50:00
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: JOSSE

Och det är faktiskt rent disturbing!

2009-11-08 @ 12:50:27
URL: http://theinc.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Jag ville också ha kvar den gamla, men jag hade ju inget val... :/ Var tvungen att byta. :'(

2009-11-08 @ 18:54:31
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0