Rivmärken?

Danni, karraktären från Scrubs som har ihop det med JD några gånger gör riktigt grymma rivmärken. Jag är också rätt bra på att göra rivmärken, på mina egna händer av någon anledning. På något sätt har jag lyckats få händerna fulla av små svidande rivmärken, misstänker att det är idrottens fel.

Ni förstår, när jag faktiskt fick tag i den satans bollen vi spelade med höll jag så hårt i den att när någon tog den från mig så for händerna ihop och rev varandra, typ.

Helgen kommer bli underbar, svamparna, twilight, träffa Amanda igen, och så en viss annan mysig människa som kommer och hälsar på. Först behöver jag bara klara mig igenom proven imorgon, men eftersom det är det ända jag har under dagen känns det ganska slappt.

Pip på er :-)

Dagens citat:

Jag: "Oj, jag måste ha kollat på fel tickare..."
Jenny: "Tickare....?"
Jag: "Du vet vad jag menar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0