Greek

Oavsett vad jag gör under dagen/kvällen så vill jag för det mesta till sist bara få mysa ner mig i min underbara soffa och titta på en bra serie eller film. Mitt nya projekt är Greek, handlar om ungdomar på College, och framför allt livet i studentföreningarna (fraternities/sororities). Efter två avsnitt känner mig redan lite kär i karaktären Cappie. Samt lite avundsjuk på studentlivet i USA.



Cappie: "Give us a second, Pledge."
Rusty: "Pledge? Is that a part of the whole hazing thing?"
Cappie: No, I just can't remember his name."

Det är lite som en American Pie film som aldrig slutar, inte djupt, inget mästervärk, bara good old fashion fun.

Imorgon är det dags för nästa del i välbefinnade experimentet jag är med i, delen då vi ska lära oss må bättre. Kommer nog bli intressant, om det blir en avslappningsövning kommer jag antagligen somna med tanke på att det är nio på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det är inte svårt att bli avundsjuk på studentlivet i USA. Själv har jag fallit för tv-serien Beverly Hills 90210.

Kram

2011-03-10 @ 11:49:15
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0