Stå där och var fin medan du kan

Idag trotsade jag vad det nu är för omedveten drift som gör att jag dödar alla mina växter och köpte en ny på Plantagen. Jag tycker helt enkelt att det är trevligt med en blomma i fönstret, så är det bara. Den här ska tydligen vattnas ungefär var fjärde dag och få näring en gång i månaden. Någon som på allvar tror att jag kommer komma ihåg det eller orka köpa någon näring?



Fin är den i alla fall, så jag ska göra mitt bästa. Trots allt har jag vadat genom sjöarna som börjar växa fram i Skövde och trotsat en massa blåst för att få hem den så. Dessutom köpte jag ett nytt xboxspel eftersom jag följde med Hanna till mediamarkt. Trots det nya spelet slutade det med att jag satt och spelade the sims hela kvällen. När man vant sig funkar The Sims riktigt bra till xbox faktiskt, och blev helt fast... Imorgon börjar nya kursen, Socialpsykologiska undersökningsmetoder, jag hoppas det kan blir lite spännande.




Kommentarer
Postat av: Jasmine

Väldigt fin! Hoppas att denna nu har tålamod med dig och du med den. Lycka till.



Svar: Ja, katten Diva är väldigt söt. :)



Grattis! Va kul att du fick godkänt på tentan! :D <3



Kram

2011-01-23 @ 12:49:43
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0