Ett annorlunda paket

Idag när jag trodde att jag skulle gå och hämta ut lite skolböcker jag beställt fick jag istället ut ett stort fyrkantigt paket, som jag tog emot allmänt förvirrad. Tydligen var det från pappa, vad han nu kunde ha skickat... Efter att grävt igenom en massa papper var detta vad jag hittade. Ni kan nog tänka er vilken chock jag fick.



Mamma och pappa har skickat hit en av pepparkakshusen vi gjorde innan jul! Visserligen det fula som pappa och Anders gjorde, om ni minns den epic pepparkakshustävlingen... Jag fick förlorarhuset. Men det var gott ändå, nu finns det inte mycket kvar. Man måste bara älska min familj.

Nu ska jag försöka sova, fastnade vid The Sims, det är riktigt beroendeframkallande, men imorgon ska jag till relaxavdelning med ett härligt tjejgäng, så bäst att vila ut sig.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, kärleksfullt gjort av din pappa.



Jag fastnar också vid TheSims alltför lätt. Det är på något sätt en klassiker.



Kram

2011-01-25 @ 18:52:27
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0