Dagens statistik

Så vad har jag gjort idag? Låt oss ta en titt på statistiken.
  • Antal steg utanför dörren: 0
  • Antal brännsår: 1
  • Antal chokladkakor ätna: 2
  • Antal kapitel lästa i psykogiboken (aka tjockisboken): 1
  • Antal pluggtimmar: Typ massor
  • Antal ord skriva på min fanfiction: Typ massor
  • Antal diskade föremål: 0
  • Antal spotify timmar: Typ massor
Jag tror det sammanfattar det ganska bra, men med andra ord har jag suttit inne hela dagen, pluggat ganska duktigt tills jag blev för sur (försökte skriva en sammanfattning på ett kapitel, men när två sidor tar typ en timme och man ska göra sammanfattning på typ 40 inser man att det inte funkar riktigt). Sen har jag skrivit på min True blood fanfiction, och just det tänkte jag fortsätta med en stund till. Sov så gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha, jag anser att den statistiken är helt okej. ;)

Kram

2010-12-12 @ 23:50:18
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0