Tekniska mirakel

Jag har alltid varit säker, så säker, så att min älskade Jamie (min laptop) trots att han i övrigt är så underbar, inte har någon mick. Vilket ju är lite synd, då kan man inte ha sådana dära coola samtal per msn.

Idag så fick skyddsängeln för sig att "ringa upp" mig över msn, och jag tänkte: "jaja, kan ju vara kul att höra honom i alla fall", så jag sitter där, hör honom, men är övertygad om att han inte hör mig då jag sitter och förklarar hela fenomenet för min mamma som sitter brevid. Helt plötsligt så säger han "Jo, jag hör dig visst". Jag är helt övertygad om att han skämtar och säger, rakt ut i luften "Det gör du inte alls det". Så otroligt intelligent av mig.

Det visar sig att den där lilla pricken ovanför mitt tangent bord med en micksymbol, faktiskt är en mick och inte bara en flashig liten designdetalj. Så underligt.

Pip på er! :-)


Dagens citat:

Samantha från Sex in the City:
"Sweete, you can't listen to every fucking voice inside your head, you will go insane"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0