Quest: Lord Voldemort

Vi fortsätter att göra framsteg med att skapa ordning i kaoset som är vår lägenhet varje dag, även om det fortfarande är den där skruven som vi aldrig fick i när vi monterade soffan och barbordet eventuellt står lite snett (men inte tillräckligt snett för att runda saker ska rulla när de ligger på det, så vi är nöjda). Dessutom har vi fortfarande inget internet. Men istället för att tråka ut er med mer lägenhetsprat så ska jag berätta om drömmen jag hade här om natten.
 
Jag har pendlat lite i min nördidentitet, har allltid velat identifiera mig med nördigheten, men inte vartit säker på om jag uppfyllt de nödvändiga kriterierna, nu känner jag mig rätt säker. I min dröm så var jag min karaktär från World of Worldcraft (Pandaren Rogue, för övrigt) och mitt uppdrag bestod i att döda Lord Voldemort. Innan jag vaknade var jag i full färd med att planera för hur jag skulle använda mina skills för att övermanna honom.
 
Så ja, jag är en nörd, utan internet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0