Nämnde jag att vi ska till Amsterdam?

Håller just på med de sista förberedelserna inför resan till Amsterdam imorgon, men det känns redan som jag hållt på att förbereda mig så länge att jag snart spricker. Fixade bland annat denna:
 
 
Thomas resväska var så galet svart och tråkig, så tyckte vi behövde något för att känna igen den när vi hämtar upp den från rullbandet i Amsterdam. Nämde jag att vi ska till Amsterdam? Eftersom vi faktiskt kommer befinna oss i en och samma stad i hela fyra dagar (till skillnad från tågluffen) har jag till och med köpt en guidebok (Get Lost) och gjort flikar, och understrykningar... ja, jag tycker om att strukturera saker. Jag tycker även om att vi kan strunta i planerna när vi väl kommer fram om vi vill. Det enda som redan är bokat är boendet på en husbåt, ja, vi kommer på en husbåt, i Amsterdam. Skryter jag bara nu? Ja, det gör jag.
 
Så även om någon därute nu kanske vant sig vid att jag faktiskt uppdaterar får ni hålla er till godo utan uppdateringar ett par dagar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica G

Have fun! Ta massa foton :)

2013-08-25 @ 02:20:38
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Elizabeth

Haha, hoppas att resan blir fantastisk :) Har aldrig varit i Amsterdam men efter vad jag har hört lär det vara otroligt vackert!

Sv. Ja, håller med. Förut så såg jag också bort för det mesta och skyndade vidare. Och såg bara envist bort om de kom fram och frågade. Usch, känns jobbigt att tänka på nu hur jag faktiskt uppförde mig, och ändå har jag fått "lära mig" att göra så. Det är min enda ursäkt och den är usel.

2013-08-26 @ 18:49:17
URL: http://fromelizabethwithlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0