Fint väder och ondskefulla planer

Alla verkar skriva om det underbara vädret idag, och jag håller med, det var underbart, men när jag först tog en promenad på vägen hem från T, bara för att när jag väl kom hem upptäcka att jag glömt mina nycklar i lägenheten, fick gå tillbaka till T, hämta extranyckel, och sedan hem igen, var jag lite mindre sugen på promenad.

I helgen har jag även hunnit med en spontan maskerad. Vad klär man då ut sig till på en spontan maskerad? Min tanke var att jag ville använda mina röda strumpbyxor och mantel, så det fick med lite fantasi bli en superskurk, sydde fast ett coolt "S" på bröstet och allt. Men tyvärr verkar det inte hjälpa vad man har på sig i övrigt när man har en röd mantel, detta är tredje gången jag använder den, och alla verkar alltid anta att jag är rödluvan, vilket jag endast varit en av gångerna.


Försöker på bilden se ond ut, resultaten är möjligtvis lite tveksamt, men lägg märke till handskarna med typ ormskinn, creepy. Blev en bra kväll i alla fall, såg en del intressanta utklädnader som vanligt när det är maskerad på kåren.

Dagens citat:

Random kille på kåren: "Vad har du gjort för ondskefullt idag då?"
Jag: "Ehm... kanske inget egentligen..."
Kille: "Men du måste ju ha gjort något ondskefullt om du är superskurk."
Jag: "Jag smider hemliga ondskefulla planer!"
Kille: "Jaha?"
Jag: "Berättar jag om dem är de ju inte hemliga!"



Kommentarer
Postat av: muppen :P

nästa gång kanske du kan vara en pyssolog? du var en ganska bra sådan sist vill jag minnas. Jag garvade i alla fall en jäkla massa XD

2012-02-12 @ 21:37:55
Postat av: Jasmine

Dina citat roar alltid, tack för att du delar med dig.

Kram

2012-02-27 @ 13:41:55
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0