Råttorna har tagit över mitt badrum

Jag tror att jag såg något blixtra till inne i badrummet. Jag vågar inte gå in och kolla vad det är. Har ni sett filmen The Secret of Nimh? Några forskare prövar läkemeldel på råttor, de blir smarta och rymmer. Sen bildar de en egen liten stad och snor el från människorna för att försörja den, och ja... det är mycket blixtrar i filmen helt enkelt, och nu är säkert smarta hämndlystna råttor i mitt badrum och genomför experiment.



För det är den enda logiska förklaringen, det kanske inte vara någon lampa som glappar eller så.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

Åh, Secret of NIMH! <3 Inte många jag känner som faktiskt sett den! Men älskar Don Bluths filmer :)

2011-09-23 @ 20:55:05
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0