Musketörerna är inte rädda för parker

Har haft en härlig kväll i Falköping där de tre tappra musketörerna (fråga mig inte varför jag helt plötsligt kallar Ida, Sarah och mig själv för musketörer, kanske för att vi var modiga och tog den farliga mörka vägen genom parken påväg till tågstationen) samlades för att äta efterlängtad pizza och klaga på idoldeltagarna. Det är underbart att veta att man har vänner som man kan bara hänga med utan att egentligen  göra något särskilt och ändå lyckas ha en toppenkväll.

Jag måste även få säga att Sarah har den roligaste dusch jag någonsin sett, man liksom viker undan handfatet på något mystisk sätt och skapar på så sett en liten duschkabin...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur mysigt som helst! Plus att min dusch är bäst!

2011-09-17 @ 01:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0