Tågluff 2011

Idag var tanken att jag skulle göra samma sak som jag skulle ha gjort igår, det vill säga börja på min hemtenta. Vad har jag gjort istället? Drömt mig bort och planerat inför sommaren. Ni förstår, i påskas föddes en idé om att ge sig ut och tågluffa i sommar. Eller mer riktigt, Tess hade en idé, och jag bestämde mig för att jag minsann skulle följa med henne. Har varit allmänt extatisk över detta länge nu, men ville inte skriva något förrän jag visste att det skulle bli av, men för några dagar sedan så bokade jag flygbiljetten hem, så nu är det bestämt!

Man kan ju undra varför jag behöver en flygbiljett när jag ska tågluffa, men eftersom jag bara hade tid och pengar för att tågluffa i tre veckor så tänkte jag flyga hem från Barcelona. Låt mig visa lite hur vi tänkt.



Något sånt alltså. Ska bli helt galet roligt misstänker jag. För att inte tala om lite läskigt. Nåja, ner till Barcelona ska vi väl ta och i alla fall, för den 28/7 går mitt flyg därifrån, Tess ska antagligen ta sig hem tågvägen via Paris och Amsterdam.

Ikväll däremot blir det Eurovision hos Annelie, med chips, choklad, och härliga onyttigheter... Heja Sverige! Eller ja, är ju inte jätte förtjust i Saade och har inte hört resten än, så kan ju hända att det dyker upp några bättre. Jag avlägger rapport imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Va' roligt! Jag skulle också vilja tågluffa i framtiden. :)

Kram

2011-05-17 @ 22:35:44
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0