This Afternoon

På samma sätt som gårdagen var seg och jobbig har denna dag varit chill, rent av lite feel good. Chill är i och för sig att överdriva med tanke på att jag har försök packa ner min lägenhet i lådor, och packa ner alldeles för mycket kläder i för små och få väskor. När jag inte orkade mer packning så åkte jag dock till Töreboda för att äta lite våfflor med ett trevligt gäng, och då blev det väldigt chill. Trevligt prat och goda våfflor. Så nu får ni en mysig chilllåt som passar just idag.



Imorgon bär det av hem till Östhammar med kläder som ska räcka i två månader, för nu lämnar jag Skövde för sommaren. Kommer tillbaka i slutet av juli för att flytta till nya lägenheten.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh, jag kan tänka mig att det känns skönt att komma hem igen? :)

Kram

2011-05-30 @ 23:19:44
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Jag förstår precis! Hoppas att vistelsen hemma i Östhammar blir mysig. Kanske kan vi ses i Stockholm, när jag kommer upp i slutet av sommaren. :)



Jo, det verkar så. Det är många som inte har behövt fylla i frågorna. Min pojkvän har dock fått göra det och han är fyra år äldre än mig...



Kram

2011-05-31 @ 21:19:44
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0