You're not gonna save me

Jag tror jag tar kind of bloggpaus, eller typ drar ner lite. Det är väl inget nytt egentligen, den här bloggen har alltid gott upp och ner, men nu är det mer medvetet. Men just nu blir det en dagens låt. Störigt nog får jag inte tag på den någonstans förutom youtube, tror att den kanske skrevs just för filmen Teenage Dirtbag som jag skrev om häromdagen. Det är en sån där låt som är så bra att det gör ont nästan, enligt mig i alla fall. Kan nog ha att göra med att jag sett filmen också.



God natt på er gott folk.






Kommentarer
Postat av: Angelica G

Noo!~ Din blogg är ju en av få som jag faktiskt bryr mig om att följa helt och hållet :) Men jag förstår dig, ibland orkar/vill man ju inte lägga energi på att skriva eller fläka ut sitt liv på nätet. Hoppas du kommer tillbaka! ^^

2011-03-29 @ 00:05:02
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0