Blame it on the toe

Känns som att jag är i en svacka just nu, och använder den enorma blåsan på stortån som ursäkt för att inte lämna lägenheten. Behöver verkligen skor jag kan gå i. Allt jag egentligen gjort idag är nog att titta på Greek, och lyssna på lite musik. Igår hade vi i alla fall roligt, förutom att vi alla var lite väl trötta. Flera av tjejerna hade skrivit tenta samma dag och själv så hade jag fått för lite sömn helt enkelt. Låt oss titta på några bilder.













Orkar inte ens bildtexter idag. Fast så mycket alkohol blev det inte för min del i alla fall, vi hade så otroligt mycket mat och gott att äta att det helt enkelt inte fick plats något mer i magen kändes det lite som.

Ikväll ska jag i alla fall bege mig hela 200 meter bort för att titta på melodifestivalen hos Annelie. Förutom det tänker jag nog inte göra något. Äta fiskbullar och ris kanske.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Bra bilder från kvällen, ser mysigt ut.

Kram

2011-03-16 @ 19:04:35
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0