Teenage Dirtbag

Jag har just sett en underlig film. I jakt på filmer med min nya favorit Scott Michael Foster snubblade jag över en film vid namnet Teenage Dirtbag. I början var den helt enkelt tråkig, sen blev den konstig, sen berörde den på något underligt sätt, sen blev den nog konstig igen. På något sätt vill jag verkligen tycka om den, men... kanske behöver se den en andra gång, ska man kunna tycka om den måste man nog kunna uppskatta allt som antyds, för egentligen händer det väldigt lite. Den är speciell i alla fall. Filmen handlar om Amber, en populär high school tjej och Thayer, som är lite utav en outsider. De sitter brevid varandra i en klass om kreaktivt skrivande och mellan dem skapas en form av band.



Tyvärr verkar inte den trailer jag egentligen skulle vilja visa finnas att bädda in, den här är egentligen rätt missvisande tycker jag... men får väl duga. Det är en film som får en att tänka lite... Börjar inse saker nu i efterhand liksom. Om någon ser/sett den, berätta gärna vad ni tyckte/tycker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0