Opepp

Imorse vad det tredje dagen med välmående experimentet där vi ska lära oss må bättre, som ungefär går ut på att vi fyra dagar i rad kommer dit och i 20 minuter ska sitta och skriva om "vårt bästa jag". Vi ska alltså föreställa oss en framtid där allt har har gått vår väg, blivit bästa möjliga så att säga och skriva ner det här. Första dagen var det riktigt deprimerande, för jag förstod det som att man skulle skriva om den bästa personen man kunde vara, vilket mer eller mindre betyder att man ska tänka sig hur bra man kunde vara, men inte är, deprimerande.

Igår gick det bättre, då försöka jag snarare beskriva en positiv framtid, jag var dessutom pissed på Victoria Milans reklam så skrev om hur de i framtiden gick i konkurs. Och att det gjordes tio säsonger av True Blood. Lite oseriöst kanske, men det är inte helt lätt att beskriva samma sak tjugo minuter om dagen. Idag hade jag verkligen ingen aning om vad skulle skriva, har inte ens någon klar vision om hur jag vill att framtiden ska se ut. Slutade med att jag beskrev en underbar liten lägenhet i Venedig och vad jag skulle göra om dagarna när jag var där, mer eller mindre.

Nu ska jag snart iväg på ett seminarium jag känner mig otroligt opeppad för. Har spenderat senaste timmen med att lyssna på sånger från Dr Horrible, helt underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0