Mat

Jag tar ofta kort på mat jag lagat eftersom jag tänker att jag stolt ska visa upp den på bloggen, men oftast så orkar jag inte föra över bilderna sen. Så, nu tänkte jag liksom komma ikapp och ni ska få se all god mat jag ätit på senaste tiden. Eller lite av den i alla fall. Nu ska ni inte tro att jag för så här vettig mat varje dag, men jag tar inte direkt kort när jag värmt en skål burksoppa.

Låt oss börja med dagens verk! Det blev ingen Powerstrip eftersom ledaren var sjuk, så gick hem och gjorde en jättegod köttfärspaj med fetaost istället. Insåg i efterhand att jag gjorde en massa saker "fel" men blev gott, så vem bryr sig.




Igår, gjorde jag ett försök att vara riktigt nyttig, det såg ut såhär.




Och till sist, i fredags så gjorde jag amerikanska pannkakor som skulle bli lunch, men klockan blev så mycket att det blev middag istället.




Så, är ni hungriga nu?



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Köttfärspaj med fetaost låter mumsigt! <3

Ja, jag är hungrig.



Kram

2011-03-01 @ 20:30:59
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0