Kärlekens validitet

Det märks att det är tentatider igen, socialpsykologiska undersöknings metoder denna gång. Idag när jag lyssna på låten "Seasons of Love" från RENT och de sjöng measure your life in love, började jag fundera över vilken samtidig validitet kärlek hade som mätinstrument... Snacka om att förstöra en bra låt, men å andra sidan, kind of intressant.

Nu har jag i alla fall svarat på första frågan i hemtentan och tänker ta ledigt resten av dagen eftersom tentan inte ska in förrän på fredag och jag redan gjort klart 25% av tentan. Dessutom är det ju lördag.


Kommentarer
Postat av: Elina

Rent! <3 man börjar ju faan gråta bara man hör namnet x)

2011-03-20 @ 11:05:15
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0