Ingen mer powerstrip

Kom just hem från gymmet, där jag hade tänkt gå på Powerstrip. Tyvärr så var det bara jag som dök upp och eftersom jag ogärna dansade endast med instruktören så blev det inget. Det är inte det värsta, tydligen var det här sista gången. Från och med nästa vecka är det ett nytt schema och då har de valt att ta bort Powerstrip eftersom det varit ganska dåligt med folk på de passen. Känns surt eftersom jag verkligen tyckte att det var roligt och det inte finns något liknande i skövde så vitt jag vet.

I alla fall så sprang/gick jag på ett löpband istället, och när jag väl börjat gick det liksom inte att sluta. Hade tänkt att jag orkade väl stanna i en halvtimme högst, men fastnade på det där löpbandet över en timme. Jag brukar vara riktigt lat, men så fort det kom en låt man kände igen ville man ta i lite extra, och så var det roliga program på TV:n på gymmet. Läskigt nog verkade mina händer svullna efter ett tag.

Nu blir det hallon och Greek.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Bra kämpat på gymmet!



(.. och jag, jag ligger efter med att läsa din blogg - ledsen för det.)



Kram

2011-04-03 @ 17:50:57
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0