Hela dagen lång

Idag har jag hållt igång nonstop hela dagen, kom precis hem. Det började med grupparbete tio imorse, gruppen gjorde en observationsövning och tittade på hur rökare fimpade. Av de ca 40 rökare vi observerade tror jag det var 2 som slängde sin fimp i en sopkorg eller askkopp. Det spelade ingen roll att soptunnan var ungefär en meter bort, fimpen hamnade ändå på marken, helt stört.

Efter det lyckades jag övertyga Åland (tidigare kallad Ida, men numera heter hon Åland) och Sarah att de skulle hänga med mig på Powerstrip! Jag borde få rabatt för alla människor jag lyckats dra tid, visserligen har ingen av dem återvänt, men ändå. Det var  i alla fall roligt som vanligt (min tredje gång nu), och den här gången gjorde vi en koreografi jag varit med på en gång förut, så kände igen mig lite och tappade inte bort mig riktigt lika illa.

Därefter gick vi raka vägen till Anki och åt massa pannkakor med glass, hallon, banan, nutella, sylt och helt enkelt massa goda saker. Helt otroligt gott var det. Nu är jag till slut hemma och tänkte ta det lugnt en stund innan det är dags att gå och lägga sig. Hoppas på att sova riktigt ordentligt eftersom jag minsann inte kunde sova igår och hållt i gång hela dagen. Bra skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0