Denna gång är det Sam som retas...

Nu har det kommit en ny teaser till säsong fyra av true blood igen! Denna gång är det Sam och den nya karaktären Luna som är i rampljuset. Sounds interesting...



Älskar att det kommer mer och mer nytt material nu. Är inte så långt kvar till 12 juni... På tal om True Blood så såg jag och Angelica klart säsong två idag och ska antagligen fortsätta med säsong tre, orkar inte vänta med att se den efter sommaren. Eller ja, jag orkar inte vänta med att se om den till efter sommaren får man väl säga eftersom jag redan sett den. Innan den kommer till Sverige lär väl säsong fyra redan ha visats i USA.




Kommentarer
Postat av: Angelica G

Woaah, coolt, det är ju Papi från L Word som ska spela Luna! :D (Okej, du kanske inte ha sett den, men nu blev jag exalterad... Haha) Fick mig också att se fram mer emot säsong 4 ^^

Men en sak i taget!

2011-03-14 @ 11:27:44
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0