Bakluckan

Lördagen har spenderats med Tessie på bakluckan i Norrskedika. Eftersom det inte fanns några bra bussar var jag dessutom duktig och cyklade dit, och sen var både jag och Tessie och jag duktiga och gick hem till mig därifrån, förutom korta bitar då vi turades om att skjutsa varandra på cykeln.

På sjäva bakluckan, den största loppisen i trakten, var det såklart helt otroligt varmt, kändes verkligen som om huvudet överhettades, men lyckades ändå göra några små fynd. Tessie storhandlade hon, tror hon köpte en bok, armband, halsband, fällkniv, tält, ölvagn, och säkert något mer som jag missar. Men dessa blev mina inköp.



Sömnlös av Stephen King - 10 kr (eller möjligtvis 20 kr, lite osäker där).
Medaljong - 20 kr
Påse med pärlor - 10 kr

Det sistnämnda tänkte jag såklart använda till mina amigurumis, har redan börjat på en andra, men den är lite klurigare, så får se när den blir klar. Dessutom köpte jag en obligatorisk glass och kall läsk.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul att gå på loppis! Du fick med dig fina inköp hem. :)

Kram

2011-06-14 @ 11:45:21
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0