Vampires Suck

Nu har jag haft en riktig myskväll med Tessan, en riktigt god paj till middag och sen lite hallon och filmmys. Äntligen såg vi Vampires Suck som jag har velat se sen den först kom ut på bio. Har faktiskt bara hört dåligt om den, men tycker att det var ett ganska oförtjänt rykte. Det är knappast någon fantastisk film, men den försöker inte vara det heller. Det är en parodi på Twilight filmerna och vampyrer kort och gott, och jag tycker det blev ganska roligt! Framförallt i början skrattade jag åt det mesta, sen blev jag så trött att jag halvsov istället.



Men som sagt, SÅ dålig är den inte. Okej helt enkelt, men den kräver nog en speciell publik, någon som är ganska insatt i Twilight, men inte har något emot att man driver med den, typ jag alltså. Nu ska jag jag gå och lägga mig! På något sätt lyckas jag faktiskt vara trött trots att jag gick upp vid ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0