People's Choice Awards 2011

Visst var det för länge sedan jag skrev vad som händer i True Blood världen? Så här kommer lite nya nyheter, True Blood var nominerade i två kategorier för People's Choice Awards som gick av stapeln igår (5 januari), Favorite Sci-fi/Fantasy show och Favorite TV Obsession. Personligen tyckte jag verkligen att True Blood var som perfekt för Favorite TV Obsession kategorin.

Tyvärr så vann dock inte True Blood i någon av kategorierna, utan Favorite TV Obsession gick till Dexter, och Favorite Sci-fi/Fantasy show till Fringe. Men jag hittade en video med Stephen Moyer när han intervjuades på röda mattan som var lite rolig i alla fall. De pratar lite om True Blood, men innehåller egentligen ingen spoiler för säsong 3 om man har sett trailen för den. Stephen Moyer presenterade för övrigt favorite movie actress tillsammans med svenska skådespelerskan Malin Åkerman.



Detta och många andra nyheter hittade jag på en av mina favorit True Blood sidor: True Blood's Nest



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Stephen Moyer är snygg - men jag tror mest att jag tycker så, bara för att jag nog är lite förälskad i karaktären som han spelar i True Blood. <3



Roligt att se klippet! Väldigt personligt och roligt att få höra Stephen Moyer prata om "vanliga" saker. :)



Kram

2011-01-19 @ 16:02:10
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0