Sneaky Veckorevyn

När jag beställde hem kläder från nelly.se fick jag fyra gratis nummer av Veckorevyn. Kul, tänkte jag. Sedan insåg jag dock för sent att efter de där fyra numren fortsätter de skicka en massa saker som man måste betala för, och jag höll då inte reda på hur många nummer jag fick och sen kom en räkning.

I alla fall gick jag in för att avsluta prenumeration idag, inte särskilt svårt, men det märktes då att de inte ville att jag skulle göra det. "Vi på veckorevyn tycker det är väldigt tråkigt att du väljer att avsluta din prenumation", jag klickar på fortsätt, "Är du säker på att du vill avsluta din prenumeration?", jag klickar på ja, "Varför vill du avsluta din prenumeration?".

Det är trevligt att man får känna sig saknad ifall, annat än när jag från mejl från ett community jag blev medlem på som skriver ungefär följande "Vi vill bara påminna om att du inte loggat in på över en månad, se vad mycket du har missat! 0 nya gästboksinlägg, 0 nya kommentarer, 0 nya vänner, 0 nya mejl." Då känner man sig inte direkt saknad.


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: okej, har du haft din psykiologitenta än? och vad pluggar du till? :) jag tror min tenta den gick vägen i alla fall!

2011-01-10 @ 21:12:02
URL: http://johannatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0