Shopping

Eftersom jag har varit och shoppat lite idag, ska jag gå modebloggare på er. Läskigt. Här är de obligatoriska bilderna på dagens inköp:

Söt T-shirt från Gina Tricot.




Skön lång mjukiströja från H&M.




Och en söt stickad kofta från H&M. Den var egentligen för dyr och jag hade säkert ångest i över en timme (och skulle velat ännu längre om det inte varit för att butiken stängde) över om jag skulle köpa den, var en sån där som man inte vet om det kommer bli nya favoritplagget eller om det aldrig kommer användas.




En ansiktsmask köpte jag också, tänkte ha värsta myskvällen med ansiksmask, gurkstavar med guacamole, och serien Glee, men låt mig bara säga det, gurkstavarna med guacamole? Ingen höjdare. Däremot hade jag en asgod choklad hemma som tur var.


Kommentarer
Postat av: marie

härligt med lite shopping!



ja ibland blir det för mycket.

2011-01-23 @ 11:07:04
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Jag gillar t-shirten från H&M. >.<

Kram

2011-01-30 @ 11:37:55
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0