Sängen is the shit

Åh, vad jag har haft det skönt. Satt uppe till närmare tre, tittade på Glee, skrev blogginlägg och hängde vid datorn. Jag tror att jag vaknade vid elva första gången imorse (eftersom jag ställt ett alarm då), åt frukost i sängen, och hade fortfarande verkligen ingen lust att gå ur sängen. Så jag satt och spelade TV-spel i sängen i några timmar. Jag skulle gärna fortfarande ligga i sängen faktiskt, men får sällskap vid fem så måste liksom duscha, städa, handla och lite sånt.

Poängen är nog att jag har en otroligt skön säng, jag vill fortfarande bara krypa ner i den under alla mysiga täcken. Stolar och soffor är överskattade. Sängen is the shit, i alla fall min säng.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur livet än ser ut, är det sängen som känns mest hemma.



Kram

2011-01-30 @ 22:07:19
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0