Poltergeist som lagar kylskåpslampor

En kul sak hände mig idag. Jag vet att tanken är att det ska finnas en lampa i våra kylskåp eftersom mina grannar har det, men jag har då aldrig sett någon, och har liksom inte orkat besvära mig med att byta ut den, eller ta reda på vad som är fel. Men idag, efter att ha bott i denna lägenhet i fem månader utan att den någonsin fungerat tidigare, tändes lampan när jag öppnade kylskåpet. Bara sådär.

Tidigare idag så slog även TV:n igång tio sekunder efter att jag stängt av den ungefär. Det känns som om de tekniska prylarna löper amok helt plötsligt.

En vänlig poltergeist som lagar kylskåpslampor kanske? Tack i så fall, men låt gärna bli TV:n. Fast eftersom du nu lagade kylskåpslampan antar jag att det är okej att du tittar på TV någon gång ibland när jag inte är hemma. Var så vänlig att stänga av den efter dig bara, på riktigt, inte på standby. Vi måste ju tänka på miljön.


Kommentarer
Postat av: Angelica G

"Fast eftersom du nu lagade kylskåpslampan antar jag att det är okej att du tittar på TV någon gång ibland när jag inte är hemma."



Hahaha, vad sött :D Läskigt dock att allt bara hoppade igång sådär, helt random O.o

2011-01-23 @ 01:17:38
URL: http://djungelsoda.wordpress.com
Postat av: Jasmine

Haha, du skriver alltid så roliga inlägg! xD

Kram

2011-01-30 @ 11:56:12
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0