Life is good

Today, life is good. Förutom att jag råkade radera en The Sims familj imorse, det sög. Sen blev det bättre, jag tog mig själv i kragen och tog mig bort till simhallen och simmade en dryg kilometer, mer exakt 1150 meter om ni råkar vilja veta det. Sen tittade jag på en helt underbar film tillsammans med My. Så underbar att den nog ska få ett eget inlägg om en liten stund tror jag.

Som om det inte räckte fick jag reda på att jag är godkänd på psykologitentan, som var min allra första salstenta, och om jag ska vara ärlig, visst var det jobbigt, men SÅ hårt jobbade jag inte, inga 8 timmar om dagen direkt. Känns bra att jag klarade det utan att behöva jobba ihjäl mig på kuppen.

Att kolla kontot gjorde mig också glad, 15 000 fanns det där. Älska csn. Sen gick det ju åt en del till räkningar och sparkonto, men fortfarande en massa pengar. Nu firas det med helg.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh... att radera en theSims-familj tar alltid hårt på en.



Grattis till att du klarade salstentan. Känn idg stolt!



Kram

2011-01-29 @ 16:46:27
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0