Intellektuellt utmattad

Nu är tentan äntligen över (det gick okej, förhoppningsvis godkänd), och intellektuellt utmattad känns verkligen som rätt ord. De senaste dagarna har varit så otroligt fokuserade, och jag har fått in fler stadier, teorier och gubbar i huvudet än jag trodde var möjligt nästan. De kommande fyra dagarna tänker jag vara intelligensfri, så ni får helt enkelt leva med det, min hjärna måste få ha semester ett tag nu.

Efter tentan, som jag var klar med elva har spenderats först med att varva ner med Hanna, och sen en tjejkväll hemma hos mig. Med lite omöblering fick det, tro det eller ej, plats åtta personer i min lilla lägenhet, så många har det aldrig varit här under min boendetid i alla fall. Vi drack, snackade lite skit, och tittade på dumma youtubevideor för att fira att tentan är över. Så mycket mer orkade man inte med. Jag tror faktiskt att jag ska gå  och lägga mig strax, imorgon blir fika i Töreboda så bäst att vila ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0