We will rock you

Imorgon blir det x2000 raka vägen till Stockholm. Min härliga mamma har bokat in oss på musikalen We Will Rock You. Visserligen såg jag musikalen i London förra året när jag var där och det känns svårt att toppa det, men både musikalen och musiken är så bra att jag verkligen inte har något emot att se den igen. Ska bli intressant att se om de svenska sångarna kan mäta sig med de i London. Efteråt ska det dessutom bli middag och natt på hotell, och sen åker jag tillbaka till Skövde på lördag.



Ses fram emot, och förhoppningsvis kommer jag sitta på tåget och plugga så behöver jag inte ha ångest över att ha struntat i det heller. Men först kommer A hit och vi håller på att ta oss igenom första säsongen av Buffy.


Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej, hur många läsare har du?

Jag bara undrar pga. att jag inte ser särkilt många kommentarer, och jag undrar - om du nu inte har så många läsare. Hur du orkar fortsätta blogga? :)



NELLIe.

2011-01-06 @ 21:17:04
URL: http://frixs.devote.se
Postat av: Angelica G

Hoppas att musikalen är bra, och att du får ett par bra dagar i Stockholm! :)

2011-01-07 @ 16:54:36
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0