Det där med slang alltså...

Det här är illa, jag googlade just ett slang uttryck för jag inte hade någon aning om vad personen jag pratade med på msn menade. Och jag som trodde att jag var down with the kids... Okej, nu börjar jag bara bli pinsam, men i ärlighetens namn så har jag nog hängt för lite på msn. Antagligen eftersom alla mina kontaker försvann och jag nu håller på att återskapa mitt kontaktnät. Någon som känner att den borde finnas på min msn? Lämna adress och jag lägger till dig.

Och bara så ni vet, nps betyder no problems, och ja, jag behövde googla det, jag vet att ni skrattar åt mig. Trodde det betydde nopes, vilket ni säkert kan tänka er blev väldigt motsägelsefullt. Nps kanske inte ens är slang, utan mest en förkortning, det här är verkligen illa...


Kommentarer
Postat av: Angelica G

[email protected] :)



Jag hade ingen aning heller, för övrigt. Haha.

2011-01-04 @ 19:05:51
URL: http://djungelsoda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0